Již delší dobu jsme se potýkali s problémy při manipulaci s těžkými břemeny v prostorech kde nejsou instalovány mostové jeřáby. Zejména při vykládání kontejnerů, při manipulaci s kovanými bloky, plechy a dalšími břemany o váze více než 4t.
Již delší dobu jsme se potýkali s problémy při manipulaci s těžkými břemeny v prostorech kde nejsou instalovány mostové jeřáby. Zejména při vykládání kontejnerů, při manipulaci s kovanými bloky, plechy a dalšími břemany o váze více než 4t. Do této hmotnosti jsme používali VZV TOYOTA, nad ni pouze jeřáby. Proto jsme se rozhodli pro pořízení nového VZV o nosnosti kolem 12t. Ve výběrovém řízení vyhrál VZV KALMAR 12 DSG. Nyní již zmíněný vozík používáme více než 3 měsíce a velmi se osvědčil. Došlo k podstatnému snížení času potřebného pro skládání kamionů, vykládání kontejnerů apod.